2010. január 2., szombat

Nikol - Nikol-féle tonhalas, feta sajtos tészta

Előre bocsátom, hogy teljesen saját recept.
Kell hozzá:
- tonhal konzerv - én találtam nem Rio Mare-t, sokkal olcsóbban a Tescoban a polc alján. Teljesen jó volt. 900 Ft helyett csak 300 Ft-ba került.
- feta sajt - én kétfélét használtam, egy krémeset és egy keményet. Márkát sajnos nem tudok. A krémes valami Tescos saját csomagolás volt és talán mediterrán sajt néven futott. Kis papírdobozban volt. A keményebb meg fóliában volt
- hagyma
- olajbogyó (fekete és zöld)

A hagymát kevés olajon megpirítom, rádobom az olajbogyókat. Nálam türelem és éhség függvénye, hogy darabolom-e. Lehet egészben is rátenni.
Majd a tonhal konzerv következik. Én két dobozból csinálom, az egyikről teljesen leöntöm az olajat, a másikról csak kicsit, a maradék olaj mehet a kajába.
Kavargatom, sütögetem, de nem kell sokáig. Közben feltrancsírozom (izé, kockákra próbálom vágni) a lágy feta sajtot majd hozzáadom a halhoz. Kavargatom, hogy a sajt jól elolvadjon. Jöhet a keményebb feta is felkockázva. A sajtnak csak kb. a felét teszem a serpenyőbe, a maradékot meghagyom a végére.
Szóval kész is a szósz.
Tésztát főzök hozzá, majd egy nagy tálban összekeverem az egészet.
Tálaláskor még mindenki tesz hozzá a kemény feta sajtból ízlés szerint.
Paradicsommal isteni!

2 megjegyzés:

  1. juhéééé!

    Itt vagyok.

    Sztem hamarosan jövök az én tiramisummal.
    Egy gyilkos kalóriabomba egyébként.

    Nikol, ha esetleg a karácsonyesti menütöket kérhetném...
    A narancsleves izgat meg a Sacher.

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés